27 Ocak 2017 Cuma

YENİ AY OKUNACAK DUA VE YAPILACAKLAR....


                                                               


             DUA VE İNSAN gurubumuzu instagram sayfamızdan da takip edebilirsiniz...


 Yeni ay günü, dileklerimizi gerçekleştirmeye yardım eden çok büyük bir güce sahiptir. Bu gün dileklerimizi daha içten söylemeliyiz.
Dileklerinizi yazın. Kalbinizde yatan en derin arzuları bölük pürçük kağıt parçalarına yazıp da sonra kaybetmek istemezsiniz. Hem daha önceden yazılmış dileklerimizi zaman zaman açıp yeniden okumak da olumlu etki yapar. Bu nedenle, size hoş görünen, gözünüzü okşayan, sayfalarını mutlulukla dolduracağınız bir defter edinin.
Her ay en fazla on dilek yazın.
Fakat bunu yaparken, örneğin   “araba almak istiyorum” yazmaktansa “araba almak için gereken maddi kaynağı bulmak istiyorum” daha doğru.
Bir başkası için dilek dileyemezsiniz., örneğin “x ’in sağlığı düzelsin istiyorum” değil, “X’in sağlığının düzelmesi için ona gereken yardımı yapmak istiyorum” yazın. Ya da “Sevgilimle barışmak için gereken şekilde davranayım” “Hayatıma giren kişilerin benim için uygun olup olmadıklarını kolaylıkla anlamak istiyorum” gibi ifadeler kullanabilirsiniz.
Dileklerinizi kağıda dökerken, kelimelerin gücünü daima hatırlayın. İstediğiniz şeyi ifade ederken “sağlıkla” “mutlulukla” “stressiz bir şekilde” gibi kelimeler eklemeyi unutmayın. Bazen çok istediğimiz bir şey gerçekleşirken, hayatımızın diğer alanlarında hiç de beklemediğimiz gelişmeler olabilir ve pişman olabiliriz.

Yeni ayda, saksılara maydanoz, nane, fesleğen veya hepsini ekin. 
“Bu yeni ayda evime, işime, benliğime yeni enerjiler katıyorum. Bu güzel günde toprağa maydanoz, nane, fesleğen ekiyorum. Bunlar filizlenene kadar benim şansım, bereketim artacak…”deyin. 
Yetişen  maydanoz, nane, fesleğenleri ister salatamızda kullanın, isterseniz çay olarak için.

YENİ AY OKUNACAK DUA

“Hilalü hayrin ve ruşdin eementü billahillezii halegake vel hamdü lillahi rabbil alemiin”

Manası:
“Hayır ve hidayet ayı ( hilali ) olasın.
Ey hilal seni yaratan Hz.Allah’a iman ettim. Ve alemlerin rabbi olan Hz.Allah’a hamd olsun.”

 Her ne için olursa olsun, dualarımıza başlamadan önce mutlaka kendi cümlelerimizle niyet etmeliyiz.

Niyet ederken seçtiğimiz kelimelere dikkat etmeliyiz. Ağzımızdan çıkan kelimelerin geri dönüşü yoktur, ne söylerseniz duanız öyle şekillenir. Doğru kelimelerle doğru cümleler kurarak kalbimizdeki niyetimizi söylemeliyiz. Niyet ederken de, duamızı ederken de yüksek sesle değil, kendinizin duyacağı bir ses tonuyla söyleyiniz ve okuyunuz. Sabredin. Ve unutmayın ki her ne niyetle duanızı ediyorsanız çabalamadan hiç bir şey olmaz, haram niyetlere dua edilmez..

Facebook grubumuz DUA VE İNSAN...  Grup içi bereket, şans. şifa, arınma vb.... 
dua çalışmalarımıza ve okumalarımıza katılabilirsiniz...
https://www.facebook.com/groups/duaveinsan/?ref=aymt_homepage_panel

MUCİZE DİYE BİR ŞEY VARDIR…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder