13 Ekim 2017 Cuma

KISMET, AŞK, SEVGİ VE EVLİLİK İÇİN




Kısmet için her gün istediğiniz saatte (özellikle Cuma günü sela ile ezan arası muazzam bir vakit...)
 1062 defa " Yâ Bais-u Yâ Fettah"  , ardından 1000 " Yâ Semi"
💕 aşk, sevgi,evlilik 💒 vb... için özellikle Cuma günü her hangi bir vakitte
 400 defa " Yâ Vedud " , 1000 defa " Yâ Vedud-u Yâ Cami " ardından;

Ya vedud duası

"Ya vedud! Ya vedud! Ya zelarşil mecid. Ya Mübdi, Ya mu'id. Ya fe'aalün lima yürid. Es'elüke bi nuri vechikellezi mele'e erkane arşike ve es'elüke bi kudretikelleti kadderte biha halkake ve bi rahmetikelleti vesiat külle şey'in. La ilahe illa ente. Ya muğis, eğisni! Ya muğis, eğisni!"

Türkçe anlamı

"Ey Vedud. Ey Vedud. Ey yüce arşın sahibi. Ey kainatı hiçten ve benzersiz şekilde yaratıp bin bir isminin tecellileriyle emsalsiz bir şekilde süsleyen Mübdi. Ey varlıkları ölümden sonra yeniden inşa edip dirilten Muid.
Ey dilediği her şeyi yapan. Arşın rükünlerini dolduran Zatının nuru hürmetine yarattığın bütün varlıklara hükmeden kudretin hürmetine ve her şeyi kaplayan rahmetin hürmetine istiyorum.
Senden başka ilah yoktur. Ey kendisinden yardım isteyenlere yardım eden. Bana yardım et. Ey güç durumda olanlara yardım eden ve ummadıkları yerde ihtiyaçlarını ellerine veren Muğis. Bana yardım et."

Yâ Vedud "  esmasını okumaya başladığınızdan itibaren, bir kaç gün içerinde değişimleri hissetmeye başlarsınız. Etrafınızdaki insanlar sizin daha güzel, daha ışıltılı, daha mutlu vb...  olduğunuzu, göründüğünüzü söylemeye başlayacaklardır.  

Önce kendi cümlelerimizle niyetlerimizi edelim, sonra başka bir şey düşünmeden sadece sevdiğiniz yada istediğiniz kişiyi okumalarımızı bitirene kadar düşünerek yapıyoruz... 
Allâh niyetlerinizi hakkınızda hayırlı eylesin inşallah..

Her ne için olursa olsun, dualarımıza başlamadan önce mutlaka kendi cümlelerimizle niyet etmeliyiz.
Niyet ederken seçtiğimiz kelimelere dikkat etmeliyiz. Ağzımızdan çıkan kelimelerin geri dönüşü yoktur, ne söylerseniz duanız öyle şekillenir. Doğru kelimelerle doğru cümleler kurarak kalbimizdeki niyetimizi söylemeliyiz. Niyet ederken de, duamızı ederken de yüksek sesle değil, kendinizin duyacağı bir ses tonuyla söyleyiniz ve okuyunuz. Sabredin. Ve unutmayın ki her ne niyetle duanızı ediyorsanız çabalamadan hiç bir şey olmaz, haram niyetlere dua edilmez..

Facebook grubumuz DUA VE İNSAN...  Grup içi bereket, şans. şifa, arınma vb.... 
dua çalışmalarımıza ve okumalarımıza katılabilirsiniz...
https://www.facebook.com/groups/duaveinsan/?ref=aymt_homepage_panel

MUCİZE DİYE BİR ŞEY VARDIR…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder