11 Mayıs 2017 Perşembe

AYETEL KURSİ FAYDALARI VE FAZİLETLERİ....



                                                           AYETEL KURSİ 


Faydaları, faziletleri, yüceliği saymakla bitmez ancak ben bugün her gün yaparak hayatimin her alanına kattığım bu essiz duanın uygulamasını sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Her sabah evden çıkmadan, özellikle aksam yatağa girmeden yada fırsat bulduğunuzda (nerede olursanız olun, iyi niyetle ve kalpten gelerek okunan her dua Allah'in ışığına ulaşır) "Allah' ım, sen aklımı, ruhumu, bedenimin her hücresini, tüm enerji alanlarımı, auramı, duygularımı, düşüncelerimi, her turlu olumsuz enerjilerden, karanlık etkilerden, nazarın, büyünün kötülüklerinden, ağırlıklardan arındır, temizle; her bir hücremi ışığınla yıka kalbimi aklımı, düşüncelerimi, tüm bedenimi ışığınla doldur, kalbimi sana yaklaştır, beni sevginle sarmala, her turu kötülükten, kazadan, beladan, gölge varlıklardan beni koru. Ben yalnız sana güvenirim, sana emanetim " niyetiyle 7 defa okuyup, üzerinize üfleyin, yada çocuğunuzun, sevdiklerinizin niyetiyle okuyup, hem kendinizin tüm enerji alanları temizlenecek hem de bütün gün ve gece koruma altında olacaksınız. Her gün nasıl duş alarak bedenimizi temizliyorsak, bu duayla da enerji alanımızı tertemiz yapıp korunabiliriz. Çok etkilidir, her gün yapmanızı tavsiye ediyorum...




Facebook grubumuz DUA VE İNSAN katılabilirsiniz...
https://www.facebook.com/groups/duaveinsan/?ref=aymt_homepage_panel


MUCİZE DİYE BİR ŞEY VARDIR…
Her ne için olursa olsun, dualarımıza başlamadan önce mutlaka kendi cümlelerimizle niyet etmeliyiz.
Niyet ederken seçtiğimiz kelimelere dikkat etmeliyiz. Ağzımızdan çıkan kelimelerin geri dönüşü yoktur, ne söylerseniz duanız öyle şekillenir. Doğru kelimelerle doğru cümleler kurarak kalbimizdeki niyetimizi söylemeliyiz. Niyet ederken de, duamızı ederken de yüksek sesle değil, kendinizin duyacağı bir ses tonuyla söyleyiniz ve okuyunuz. Sabredin. Ve unutmayın ki her ne niyetle duanızı ediyorsanız çabalamadan hiç bir şey olmaz, haram niyetlere dua edilmez...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder